Påsk,Vampire Diaries och Hellcats

Jag kommer åka till landet i dag (torsdag) så jag kommer nog inte uppdatera så mycket undet lovet men jag uppdaterar i gen på måndag om jag får i gång våran dator.

fredag  så är det Vampire Diares6:an kl.20.00 - 21.00. då är et ortsättningen på säsong två som började innan julen och gjorte en paus men nu är det tillbaka.
Hellcats är en jättebra tv serige som handlar om Cherleeding, det är Ashley Tisdale och Aly Michalka, det går kl.18.05 i 5:an på Söndagar.


          

Aly Michalka  och Ashley Tisdale  i Hellcats                                                                                                                                                       
 
  

 Vampire Diaries =)
 
Kram Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0