I morrn är det julafton!!!

Tjeenare!!

Jag är så pirrig inför i morrn så jag kan inte sova.
Jag hoppas bara att jag sak få ett keyboard, som jag har önskat mig! Jag hatar när man inte får vad man har önskat sig. Det spelar ingen roll om jag tycker om det eller inte. Har jag inte önskat mig det så vill jag inte ha det.

I dag har jag, pappa & Sara åkt runt hela Lindesberg och letat efter en kungsgran. Mamma är ju pollenallergiker så vi kan inte ha en vanlig gran utan vi måste ha en sorts gran som inte växer vilt. Sen blir det ju inte bättre av att folk här ute inte har gran överhuvudtaget. Så vi åkte runt i bilen i 2 timmar men till slut hittade vi den där dumma kungsgranen.

Jaja! Vem bryr sig?
Men nu måste jag sova!

/Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0