Lika som bär, eller pandor?

Tycker ni Lady GaGa skulle passa som panda? Här är en bild när hon är sminkad som en panda.



Så här står det på msn/starlounge:

Lady GaGa besökte Japan i veckan – och hon gjorde det med en hyllning till det för landet så typiska djuret pandan.
Det var när popstjärnan gästade det japanska tv-programmet ”Sukkiri” som hon visade upp sin nya excentriska look.
Svartsminkad kring ögonen och med öronformade bollar i håret förklarade GaGa att hon är ett stort fan av pandan.
— Jag älskar pandor. De har tassar och jag säger alltid till mina fans att de ska hålla upp sina tassar.
Lady GaGa berättade även om hur mycket hon saknar sin familj när hon är ute på sina långa och slitsamma turnéer.
— Jag ringer mamma och pappa varje dag, till och med när jag är i Japan, sa hon i intervjun enligt brittiska The Sun.
Och GaGa – som enligt ryktet nyligen återförenades med till- och frånkärleken Carl Luc – drömmer också om att själv bli mamma en vacker dag:
— Jag antar att jag så småningom kommer att ha mina egna pandaungar.



Kram Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0