Simning och Harry Potter

Hej! I dag simmade jag ju 100 meter bröstsim som jag skrev i förra inlägget. Jag simmade lite snabbare än en annan gång jag simmade samma sträcka. Jag gjorde bättre tid med runt 2 sekunder. Okej det låter inte så mycket men i simning är det ganska mycket så jag är jättestolt över mig själv.


Harry Potter och Dödsrelikerna del 2 har ju premiär den 13 juli alltså på onsdag. Ska någon av er se den? Det ska jag. Jag älskar Harry Potter-filmerna och böckerna fast jag inte har läst dom men jag ska...

 
Jag tog bilden med min mobil vid Medborgarplatsen så den blev kanske inte så bra...
Här är trailern till Harry Potter och Dödsrelikerna del 2:


Jag försökte lägga in en trailer med svensk text men dom gick inte att lägga in.
Kram Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0