lite allt möjligt

I dag hade jag utväcklingssamtal.  På "Rålis" (där jag går) så får man hålla i sitt eget samtal i matsalen medans alla ens lärare går runt och svarar på eventuela frågor och när man är klar ska man ropa på sin mentor så att han/hon kan skriva under. Det är ett jättedåligt system. Jag fick sitta i 30 min och vänta på att min mentor skulle komma och skriva under det dumma pappret. Så samanlagt var jag där i 50 min.


I morgon skulle jag villja göra "Veckns boktips" men jag vet inte vilken bok jag ska tipsa om så komentera ett förslag och om jag har läst den boken skriver jag om den

I dag fick vi skitäcklig skolmat!! Det såg ut som bajskorvar!!!! Det borde vara olagligt att servera vad som hälst i skolan. Men som tur e så brukar det finnas räster och antingen så är dagens mat god eller rästerna.

Glöm inte att kommentera!

/Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0