Varför. Varför! Varför?

Ni vet när man säjer att man har gjort något med vänsterhanden? Ja, till exempel om man bygger ett hus med vänsterhanden så menar man att huset blev dåligt. Jag hatar det ordspråket eller vad man ska säja. Jag är ju vänsterhänt! Vänstra handen (i mitt fall) är den bästa handen. Den normen (det som är vanligast i sammhället) tycker jag måste ändras för det är ju ganska vanligt att vara vänsterhänt nuförtiden. Ja det är ju inte bara jag i hela denna vida värld som är vänsterhänt som Justin Bieber, Josefin Crafoord (föredetta radiopratare på Vakna med The Voice), Sarah Jessica Parker (Skådespelerska), Barack Obama (President i USA) och många många fler.
 
 
Tycker du som jag?
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0