I will be. I don't give a damn what you think. You will never let me down! I will belive in myself. I can if i just wants it.

Jag vill bli sångerska eller skådespelerska när jag blir stor men jag har även tänkt på ett jobb som fotomodell. Personer i min närhet har sagt att jag inte kommer att klara det eller att jag borde spola ner den drömmen. Jag som är en ganska tyst person så säjer inte emot för jag orkar inte argumentera med dom. Det får mig att tänka att jag kanske borde sluta drömma så storslaget men jag kan helt enkelt inte låta bli. Jag vet vad jag vill och jag kommer kämpa för att dom drömmarna ska bli verklighet en dag. Varje dag tänker jag på orden Never Say Never, Och det är det jag försöker att göra. Att aldrig säja aldrig. Dom här låtarna får mig att känna att det kommer vara personer som köper turnée biljetter för att se MIG eller går på bio och ser en film med mig i huvudrollen.(Låtarna kommer längre ner i inlägget). 

Jag är en av Justin Biebers Beliebers. Det är där ifrån jag tror att jag kan bli vad jag vill och gå hur långt som helst. Han får mig att tro på mig själv. Han kommer från Stratford som ligger i Canada (stavas egentligen med K men jag tycker personligen att det är snyggare att stava det med C), Han slutade inte drömma och nu är han en av värdens kändaste tonåringar.

I will Be - Avril Lavigne



I don't give a damn - Avril Lavigne




Never Say Never - Justin Bieber feat. Jarden Smith






Believe - Justin Bieber


Kramizz Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0