Frågor

Hejsan! Jag tänkte bara fråga om någon tyckte om mitt test: Vilken/Vilka är dina favoritartist? Vill ni att jag gör fler. Snälla älskade bloggläsare jag skulle bli väldigt glad om ni faktist tog er tid att svara för det är lite svårt att veta vad ni tycker är bra och dåligt om ni inte berättar för mig. Jag är faktiskt ingen tankeläsare som många kanske tror men det är jag inte. Jag är inte en Edward Cullen eller en Alice Cullen som kan se in i framtiden och veta vad ni skulle kunna skriva om ni nu skrev något. Förresten nu när jag redan börjat fråga så kan jag ju fortsätta att fråga om ni gillar om jag skriver fler noveller och lägger ut dom här på Timh (Taylorinmyheart)?

Kram Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0