Helt sjukt! Justin!

shoobre snorunge! Ledsen att jag inte har skrivit på länge men dagarna bara rinner iväg. Jag har något helt sjukt att berätta! Jo, min lillasyster sara har gått runt och lyssnat på JUSTIN BIBER och jag tror att jag har drabbats av den där sjukdomen som alla pratar om (jag tror att den heter EHECK) för jag har börjat tycka om MUSIKEN!!!! Men jag hatar fortfarande honnom! Om det inte vorre så att jag inte har tillgång till någon dator så hade jag lagt upp en låt och kanske några bilder men nu går det inte. Min favo låt är DOWN TO EARTH! måste dra, Ses! /linnea

Kommentarer
Postat av: E

Den heter Down To Earth inte Back Down to Earth, Ledsen att jag rättar dig!!!

2011-07-09 @ 12:21:55
Postat av: Linnea

Ja, Down to earth. Det var ju det jag skrev

2011-07-09 @ 13:01:12
Postat av: klaraLinnea

Det stavas F A I L

2011-07-13 @ 19:59:03
URL: http://klara-linnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0