Terror!!!!!!!!

I dag var jag på min mormors begravning. Hela släkten var där (och några till). Nu ska 10 pers sova hos oss i natt. En av min mammas kusiner ska stanna här i 4 nätter. Jättejobbigt!!!!! Det värsta är att två av mina sysslingar inte ens kan snacka svenska. Jaja, jag överlever! Nu ska jag sluta med att tråka ut er. 

För några dagar sen såg jag en film som heter "Starstruck"! Den är skitbra!!!
Här är trailern:


Det bästa är att jag slipper skriva någon sorts recension!
Det här är några av låtarna som är med i filmen:

PARTY UPP!!


SOMETHING ABOUT THE SUNSHINE!


HERO!!


Hoppas att den verkar bra! Vi hörs och kanske ses!

Många kramar Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0