Det suger att......

Tjo!! Jag är jätte glad för att den 4:e Pirates of the Caribbean kommer ut på bio 18/5. Men jag är jätte arg för att det inte har varit någon reklam för den alls!!! Jag menar att: dom filmerna är så bra så varför gör dom ingen reklam för den? Det suger!!

Här är Resencionen från sf.se:

Johnny Depp återvänder till den legendariska ROLLEN SOM Kapten Jack Sparrow i en actionspäckad
berättelse OM Sanning, Svek, ungdom OCH OND brad dödsdatum. Närs Jack stöter in Angelica (Penélope Cruz), en kvinna fran hans förflutna, är Han integrerad Säker In OM DET jag mig sminkad kärlek - Eller OM HON Känner jag mig sminkad en hänsynslös bedragare SOM utnyttjar honom för ATT hitta den mytomspunna Ungdomens Källa. Närs HON tvingar Ombord Jack In den fruktansvärde Piraten Blackbeards Skepp, är DET början In ETT oväntat äventyr. Där Jack integ veterinär VEM Han SKA frukta MEST: Blackbeard Eller Angelica.


...och till sist några bilder:

Jonny Depp - Jack Sparrow




Orlando Bloom - Will Turner




Keira Knightley - Elizabeth Swann


/Linnéa


Kommentarer
Postat av: Eliin

Gillaaaaa! jag längtar nå sjuukt jagg med, jag och min bästa kompis ska gå och se den tillsammans :D

2011-05-03 @ 22:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0