Breaking Dawn!!!

Tjenare!!

I dag var jag (Linnea) och Erica och såg Breaking dawn del 1 på bio.

Den var jättebra!

Den handlar om att Bella och Edward gifter sig och åker på smekmånad. Till deras förtvivlan märker dom 2 veckor senare att Bella är gravid. Edward vill att hon ska göra abort efter som att det inte är ett vanligt barn och att det har ihjäl Bella innifrån men hon vägrar. Under tiden får Jacob problem med flocken efter som att dom vill döda Bella för att hon är gravid med det där "monstret".

Jag tycker att det är den bästa av alla filmerna hittills. Men jag tycker inte att man borde få se den om man har med sig en vuxen när man är 7 år. Den är lite opassande för en 7 åring.

Här är några bilder:

Dom göriordning in för brölloppet.



Bella på väg till altaret.



Under deras smekmånad



Bella fattar att hon är gravid



Jacob bråkar med flocken






Trailern:





Det är en superbra film som dom flästa skulle kunna gilla och jag tycker absoulut att ni ska se den.
Den får 5 stjärnor.




/Linnea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0