Jedward - Wow Oh Wow

Tjenare!

Om ni inte visste det så ÄLSSSSSSSSKAR jag Jedward (Dom är bäst!). det är en popduo från Irland bestående av  dom 20 åriga tvillingarna John och Edward. Där av namnet Jedward. Dom är lite weird men skitbra. Jag hadde inte tänkt berätta jättemycket om dom utan jag ville bara berätta att dom har gjort en ny musik video till deras låt "Wow Oh Wow"

Här är den:



Jag är faktiskt lite besviken. Men den är bra endå.

Här är några andra låtar:

Bad behaviour


Rock DJ


Go getter


Och sist men inte minst:

 Den klassiska Lipstick

Jag ville lägga upp livevideon från eurivision men den var inge bra så det fick bli den här.



John


Edward


Ledsen om jag har fel. Jag kan seriöst inte skilja på dom.
Ni får i alla fall erkänna att dom är skitsöta

//linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0