OSdröm

Jag simtränar på fritiden. Så, vet ni vad, Jag vill vara med i OS 2016 i simning. Det är i Rio de Janeiro då. (Men det är jättesvårt att komma med för man måste kvala in). Det skulle verkligen vara en dröm att få tävla för Sverige. Det är det jag kommer att försöka uppnå på fyra år från och med nu. Tänk er att stå på simpallen för att dyka ner i det sköna vattnet som kyler dina kinder lite smått när du bryter vattenytan och du känner att du tar i allt du har och vinner. Gud, det skulle vara en dröm som kanske är svår att uppnå men jag kan ju alltid försöka.
Jag har simtävlat på mindre tävlingar men aldrig någon så stor som OS eller ens något liknande.
Så jag har "bytt" dröm eller vad man ska säga. (Jag ville ju bli sångerska och skådespelerska, jag vill det fortfarande men absolut inte lika mycket som förut). Jag har kanske alltid vetat det innerst inne men aldrig kläckt ur mig det. Haha, nu låter det som jag är en fågel men jag skulle nog beskriva mig som en delfin om man fick välja något djur. På tal om delfiner så ville jag bli delfinskötare när jag var runt 6-7 år och nu vill jag bli delfinen. Fattar ni vad jag menar? Förut ville jag bli tränaren men nu vill jag bli lärlingen eller vad man kan kalla det. När jag sa det till min pappa så sa han: Om man vill bli bandyspelare så skulle man kunna bli bandybollen.
 
Kramizz Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0