Saker du kanske inte visste om mig - andra delen

Nu tänkte jag lägga ut ett till inlägg där jag berättar lite om mig själv.
1. Mina tre favorit artister är Avril Lavigne, Taylor Swift och Shakira.
2. Jag gillar att sjunga så jag brukar gå och tralla på någon låt som har fassnat i skallen på mig.
3. Jag vill mest av allt bli sångerska, skådespelerska eller modell.
4. Jag tror på allt möjligt som att jag tror på spöken, vampyrer, varulvar och så vidare. Kanske för jag gillar Twilight och Ghost Whisperer.
5. Jag är morgonpigg. Alltså grymmt morgonpigg,Jag kan lätt gå upp klockan sex en lördagsmorgon så jag har  liksom aldrig varit svår att få upp.
 
Gillade ni dom?
kramizz Erica

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack fina du! :) Vad glad jag blir.

2012-08-16 @ 21:37:42
URL: http://www.detvarmindag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0