Sarah Jane Adventures

Hej! Jag tänkte bara säja att nu under sommaren (eller kanske längre) så är det Sarah Jane Adventures på Barnkanalen på vardagarna (jag tror det är alla dagarna) klockan 19.30 - 20.00.

Jag gillar serien. Den handlar om Sarah Jane som är vetenskapskvinna och journalist. Hon träffar olika utomjordingar och får rädda jorden från olika hot. Sarah Jane får hjälp av sin granne Maria Jackson, sin adoptiveson Luke Smith och Clyde som hon känner genom Luke och Maria.

Dom har gjort tre säsonger och håller på med en fjärde men Elizabeth Sladen som spelar Sarah Jane Smith dog den 19 april det här året så jag vet inte om dom kommer fortsätta att spela in med någon annan som Sarah Jane.

  Säsong 1   
  

 Säsong 2
                                                  

Säsong 3    


 




Elizabeth Sladen spelar Sarah Jane Smith






Tommy Knight spelar Luke Smith






Yasmin Paige spelar Maria Jackson






Daniel Anthony spelar Clyde Langer


Anjli Mohindra spelar Randi Chandra men hon kommer först in i andra säsongen.
Kram Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0