Saker du kanske inte visste om mig

Hej! Jag tänkte att jag ska börja göra några 'saker du kanske inte visste om mig'. Jag börjar nu.
1. Jag fyller år i januari
2. Jag är vänsterhänt (precis som Justin Bieber)
3. Mitt favorit djur är nog katt tror jag (eller någon från kattsläcktet). Jag har även en katt som heter Summer men senare i sommar ska jag få en lite ny kattunge. Jag har bestämmt att hon ska heta Santana eftersom jag gillar Glee så mycket och en av karaktärerna heter så.
4. Min favorit mat är tacos och ungspankaka.

Om ni vill ha svar på något om mig så är det bara att skicka iväg en kommentar.
Kramizz Erica

Kommentarer
Postat av: Kelly

Kul! Nu vet jag de. ;)

Svar: Ja ;) Har du en blogg?
Erica

2012-06-23 @ 11:21:53
URL: http://kawaii-tjejen.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0