Skriva både på svenska och engelska

Jag har gått och tänkt sedan igår om jag borde blogga på både svenska och engelska för jag har kompisar från olika platser i världen och då skulle det vara jättekul om jag inte bara skrev på svenska och förresten så kan jag behöva bli bättre på engelska  så det blir ju bra.
 
Since yesterday have I thought about to blog in both swedish and english because I have friends from diffrent places in gthe world and it would be fun if i didn't just write in swedish and by the way, I need to be better at english so that's good.
 
Kramizz/Hugz Erica

Kommentarer
Postat av: Alice

Det skulle vara kul :-)
That would be nice ;-)

2012-09-16 @ 10:48:57
URL: http://ungryttare.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0