We Are Never Ever Getting Back Together och Payphone Cover

Ni som varit med ett tag här på bloggen vet att jag har lagt ut några covers med en tjej som heter Emily Harder. I alla fall så tänkte jag lägga ut hennes cover på Payhone av Marron 5 feat. Wiz Khalifa och We Are Never Ever Getting Back Together av Taylor Swift.
 
You who read this blog a while know that I've posted some covers with a girl named Emily Harder. Anyway, I was thinking to post her cover on Payphone by Marron 5 feat. Wiz Khalifa and We Are Never Ever Getting Back Together by Taylor Swift.
 
 
 
Guys what do you think?
Vad tycker ni?
Kramizz/Hugz Erica

Kommentarer
Postat av: Minna

Sv: Hhaha jag drack te:D Hittade tyvär inget fint som jag ville köpa:(

2012-09-30 @ 11:01:40
URL: http://minnna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0