Hello 2013

Bara några minuter in på 2013 och bara några dagar kvar tills jag blir 15. Året som gått har både gett skratt och tårar, bästa och dom sämsta stunderna. Jag har känt mig avensjuk och ersatt. Har ni någonsin känt er ersatta? Visst är det hemskt!? Jag hoppas verkligen att jag blir lite mindre avensjuk detta år och jag blir bättre på att berätta för kompisar hur jag uppfattar saker och ting. Och dom kommer att förstå. Hoppas jag.
 
Just a few minutes has passed of 2013 and just a few days left until the day I turn 15 will come. The year which has passed has both given me laughter and tears. I've feelt jealous and replaced. Have you ever felt replaced? Isn't it terrible!? I really hope that I will be little less jealous this year and I'll be better in telling friends how I percieve things. And they'll understand. I hope. 
 
Kramizz,
Hug
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0